Zoek jij een job als dossierbeheerder in de havenomgeving? Kom je graag terecht in een hechte familie? Doe je liefst de opvolging van A tot Z? Dan lees je best even verder.Je gaat aan de slag bij een logistieke speler in alle vormen van cargo handling. Hier wordt waarde gehecht aan professioneel personeel, high-tech uitrusting en veilige magazijnen. Samen met je team zorg je voor een vlotte en correcte administratieve verwerking. Wat is jouw aandeel?
- Je start import- en export-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille.
- Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden, kom je in contact met verschillende interne en externe stakeholders.
- Je zorgt voor volgende diensten, afhankelijk van de wensen van de klant: opslag, overslag, transport met vrachtwagens of barges,...
- Je voorziet alle nodige logistieke documentatie tijdens het proces zoals BL’s, magazijninstructies, paklijsten, raadplegen van het e-portal, …
- Bij het afsluiten van een dossier zorg je voor de facturatie van alle geleverde diensten.
Wat wij van jou vragen:
- Je behaalde een bachelor logistiek management of kan de nodige kennis aantonen door werkervaring.
- We vragen minstens 5 jaar ervaring in de maritieme sector.
- Jouw kennis Nederlands is mondeling en schriftelijk uitstekend. Daarnaast kan je ook in het Frans en Engels een behoorlijk gesprek voeren.
Wat wij jou bieden:
- Je krijgt een marktconform loon.
- Dit loon wordt aangevuld met maaltijdcheques.
- Na een positieve interimperiode ontvang je een vast contract.
- Bij een vast contract ontvang je ook nog verzekeringen, een cafetariaplan en andere voordelen.
- Er is de mogelijkheid tot home office.
- Je wordt aangemoedigd om opleidingen en trainingen te volgen.
- Er worden regelmatig activiteiten zoals een familiedag en after works georganiseerd.
$ads={1}