Customer Success Communication Specialist


 

$ads={1}

De toekomst? Elektrisch !


Wil jij een pionier zijn in de toekomst van mobiliteit? Solliciteer dan bij MobilityPlus, dé Belgische marktreferentie die de weg vrijmaakt naar een groenere toekomst! Met onze ongeëvenaarde expertise in e-mobiliteit-oplossingen en een indrukwekkend groeiverhaal zijn wij dé partner voor bedrijven die betrouwbare, efficiënte en grensverleggende laadoplossingen voor elektrische voertuigen zoeken.

Wij bieden een allesomvattende aanpak: van ontwerp en engineering tot infrastructuurwerkzaamheden, slimme laadpaalinstallaties, energie-efficiëntie-optimalisatie en volledige ondersteuning in administratieve, operationele en financiële processen. Sluit je aan bij ons gedreven team van experts en bouw mee aan een groenere toekomst vol e-mobiliteit!


Ben jij een getalenteerde communicator met een passie voor het creëren van buitengewone klantbelevingen door het hanteren van een vlotte pen? Wil je graag een essentiële rol spelen in het versterken van onze klantrelaties en het verbeteren van hun ervaringen? Dan is de functie van Customer Success – Communication Specialist iets voor jou!



Jouw takenpakket


Als Customer Success Communication Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve communicatiestrategieën om onze klantbeleving te versterken. Je zult nauw samenwerken met het Customer Succes team en andere interne stakeholders om te zorgen voor consistente en gepersonaliseerde communicatie met onze klanten.

  • Ontwikkelen van klantgerichte communicatiestrategieën om de klantbeleving te verbeteren en klantloyaliteit te vergroten.
  • Continue actualisatie en uitbreiding van onze knowledge database (FAQ) en bijhorende automatisaties in Zendesk.
  • Creëren van boeiende content zoals (gestandaardiseerde) e-mails, nieuwsbrieven, social media berichten,… om de user experience van onze klanten continue te optimaliseren.
  • Het coördineren van klantentevredenheidsonderzoeken en het analyseren van resultaten om inzicht te krijgen in klantbehoeften en -gedrag.
  • Het bijdragen en overbrengen van content voor klantgerichte trainingen voor de afdeling Customer Success om een consistente klantbeleving te waarborgen.
  • Samenwerken met marketing- en sales teams om klantgerichte communicatie naadloos te integreren in campagnes en activiteiten. In deze functie rapporteer je aan de teamlead Customer Success en werk je ook nauw samen met de marketing manager.

Kwalificaties


  • Een afgeronde bachelor-of masteropleiding in communicatie, marketing of een verwant vakgebied. Of je behaalt een gelijkwaardig niveau door ervaring.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Creatief denkvermogen en het vermogen om boeiende en gepersonaliseerde content te creëren.
  • Dankzij jouw Copywriting skills creër je content waarbij de juiste boodschap met positieve energie gedeeld wordt met onze klanten.
  • Klantgericht en in staat om effectief te communiceren met klanten van verschillende achtergronden.
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Franse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Enthousiaste teamspeler met een proactieve en resultaatgerichte mindset.

Wat bieden wij


  • We bieden jou een zeer uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en autonomie in een snelgroeiend marktsegment.
  • Een dynamische omgeving waar proactiviteit en initiatief aangemoedigd wordt & inspraak en commitment sterk wordt gewaardeerd;
  • Een aantrekkelijk salarispakket in functie van jouw ervaring, inclusief extralegale voordelen.
  • Een aangename werkomgeving in ons nieuw & vlot bereikbaar kantoor gelegen te Gent, vlakbij Flanders Expo.
  • Balans tussen werk en privé door 32 vakantiedagen, een uurrooster met glijtijden & hybride werken (office/thuiswerk).

Interesse?

Be part of a winning team! Stuur je CV en motivatiebrief naar hrm@mobilityplus.be met vermelding van de functie. We garanderen je een snelle respons en kort beslissingsproces.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال